marți, 11 noiembrie 2014

NU S-A SCHIMBAT NIMIC

Au trecut aproape 2 ani si nu s-a schimbat nimic.
Acelasi administrator neatestat, cu 7 clase, aceleasi raspunsuri evazive de la Claudia Pauna.
Am renuntat sa mai fac sesizari la Primarie, ptr ca fiecare sesizare insemna o spaga in buzunarul functionarilor de la SAP. Spaga era introdusa pe lista de plata si proprietarii cuminti plateau o noua reparatie a terasei. Asa cum schimba primarii bordurile, asa repara si administratorul meu terasa.

La adunari vin cei 10 pensionari,trecuti de 70 de ani, semianalfabeti,care se aleg intre ei in comitetul executiv si comisia de cenzori. Cei tineri nu mai vin pentru ca oricum parerile lor nu conteaza si sunt luati la misto; tu ai 18 ani ca sa votezi? Nu conteaza ca pustiul are facultate de limbi straine, facuta la stat, ca are mult bun simt... e luat de prost ca de nu are masina precum copiii lor si nici nu a batut mingea in spatele blocului precum nepotii lor, care nu au reusit sa ia BAC-ul dar sunt studenti bine mersi nu la o facultate ci...doua.


Am facut o ultima incercare...... si la intalnirea pe care primarul Robert Sorin Negoita, a facut-o cu alegatorii, in spatele blocului,  i-am dat un memoriu...poate...poate s-o rezolva ceva. Intre timp am aflat ca administratorul neatestat, cu 7 clase s-a inscris in PSD ca sa nu mai fie deranjat de plangerile mele. Or avea si administratorii de bloc...... imunitate parlamentara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu